Luidklok Luidklok
Als protestantse gemeente De Glind en Achterveld hebben we een eigen contactorgaan: ‘de Luidklok’. Dit kerkblad verschijnt elke 15e van de maand in de digitale brievenbus. In de Luidklok kun je zowel verhalen uit de gemeente lezen, als berichten van de kerkenraad, diaconie en commissie van beheer. Ook lees je over alle aankomende activiteiten, vieringen en bijbehorende collectes.

Wil je voortaan de (digitale) Luidklok ontvangen? Vul dan dit aanmeldformulier in. Juist liever geen nieuwsbrief meer in de mail? Klik dan hier >

Heb je een bericht voor in onze nieuwsbrief ‘de Luidklok’? Een nieuwtje, bedankje, activiteit? Stuur ook dan een mailtje naar luidklok@dorpskerkdeglind.nl. De redactie beoordeelt je bericht. We kunnen helaas niet garanderen dat je bericht (geheel) geplaatst wordt. Maar we doen ons best.